La noi la Braila la Tanti Elvira

La noi la Brăila, la tanti Elvira
Ușor se câștigă lira,
Femeia muncește, barbatu’ plătește
Ce bine-i la noi la Brăila.

Bis

 

Aaaa iaaa ia iaaa

Cielito lindo

Ascultă blondino cântând mandolina

Ascultă și nu mă uita

 

Bis

 

Ieri către seară cântam la chitară

Iar ea din balcon mă privea

Avea fetița de aur cosița

Și ochi sclipitori ca de stea

 

Dintr-o privire i-am dat întâlnire

Pe mâine în parc la șosea

Avea fetița de aur cosița

Și ochi sclipitori ca de stea

 

Aaaa iaaa ia iaaa

Cielito lindo

Ascultă blondino cântând mandolina

Ascultă și nu mă uita

 

Bis

 

La noi la Brăila, la tanti Elvira
Se vinde amor cu chila

Mai dau eu o sută, mai lași tu o sută

Și treaba e ca și făcută

 

Bis

 

Aaaa iaaa ia iaaa

Cielito lindo

Ascultă blondino cântând mandolina

Ascultă și nu mă uita

 

Bis

 

Ieri către seară cântam la chitară

Iar ea din balcon mă privea

Avea fetița de aur cosița

Și ochi sclipitori ca de stea

 

Dintr-o privire i-am dat întâlnire

Pe mâine în parc la șosea

Avea fetița de aur cosița

Și ochi sclipitori ca de stea

 

Aaaa iaaa ia iaaa

Cielito lindo

Ascultă blondino cântând mandolina

Ascultă și nu mă uita

 

Bis

 

Vezi și în interpretarea marelui lăutar (brăilean) Godino:

 

Categorii: Braila, Brăila veche | Etichete: , , , , , , , , , , , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „La noi la Braila la Tanti Elvira

  1. baltazar72

    Alte variațiuni:

    La noi la Brăila, la tanti Elvira
    Ușor se câștigă lira,
    Barbatu’ săracu muncește cât patru
    Femeia se plimbă cu altu.

    La noi la Brăila, la tanti Elvira
    Ușor se câștigă lira,
    Barbatu’ săracu muncește cât patru
    Femeia se plimbă cu bacu’

    aaaa iaaa ia iaaa
    Cielito lindo
    La noi la Brăila la tanti Elvira
    Ușor se câștigă lira

    La noi la Brăila, la geam la Elvira
    Ușor se câștigă lira,
    Femeia iubește, barbatu’ plătește
    Ce bine-i la noi la Brăila.

    Aaaa iaaa ia iaaa
    Cielito lindo
    La noi la Brăila la tanti Elvira
    Ușor se câștigă lira

  2. baltazar72

    Dar și:

    Nu-ți trebuie minte, nu-ți trebuie ban
    Ci doar chiloți cu volan!
    Îmi dai miaru
    Deschizi fermoarul!

    Cum dai gurița
    Cum capeți halvița!
    La geam la Elvira
    Ușor se câștigă lira

    Nu-ti trebuie șansă la zar
    Ci doar chiloți cu fermoar
    La noi la Brăila la tanti Elvira
    Ușor se câștigă lira!

    🙂

  3. angelo

    Braila veche si noua. imagini si istorie. angelorobitu.wordpress.com/category/braila-2/

  4. Interesant video. E facut de tine?

    • baltazar72

      si mie mi-a placut. Din pacate nu eu sunt autorul clipului. Pur si simplu l-am cules din folclor. Pardon… internet. Adica …youtube.

  5. barvo asa mai aflu si eu lucruri nestiute despre Braila

  6. RODICA

    URMATOARELE 2 STOFE SUNT O PARTE DINTR-UN CANTEC
    CINE-I AUTORUL CUVINTELOR SI CINE A COMPUS MELODIA?
    IL CAUT DE MULT TIMP PE YOUTUB SI PE EMULE
    Ieri către seară cântam la chitară

    Iar ea din balcon mă privea

    Avea fetița de aur cosița

    Și ochi sclipitori ca de stea

    Dintr-o privire i-am dat întâlnire

    Pe mâine în parc la șosea

    Avea fetița de aur cosița

    Și ochi sclipitori ca de stea

  7. Pingback: Vrei să știi unde a fost cutremur? « B(alt)azar

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

